sâmbătă, 3 decembrie 2011

Participare concurs Crea Hobby Crafts

Eu am lansat primul meu concurs asa ca era cazul sa particip si eu la unul.
www.creahobbycraft.ro este un magazin online foarte cochet care ofera pasionatilor de handmade tot felul de lucrusoare utile si ingenioase.
O creatie reprezentativa pt mine este acest colier intortocheat(like me:))
Wish me luck...

Un comentariu:

  1. Pentru ca m-au impresionat toate lucrarile care participa pana acum in concurs si sunt toate atat de frumoase, pentru ca imi plac creatiile de calitate, pentru ca ador oamenii deschisi, placuti si pasionati care se alatura pe zi ce trece magazinului nostru si acum, blogului nostru, am decis urmatoarele:

    Pe data de 6 decembrie, dupa incheierea inscrierilor, adica la ora 12.00, voi publica pe blog..., toate lucrarile participante la concurs. Va rog frumos, pe aceasta cale, sa-mi trimiteti fotografiile lucrarilor voastre!

    Fiecare dintre concurentii participanti este rugat sa voteze, pana pe 7 decembrie, una din lucrarile concurente, cea care ii place mai mult, indiferent de tehnica, scriind un comentariu la postarea unde acestea vor fi expuse, pe blog. Lucrarea care va primi cele mai multe voturi de la contracandidati va primi, de la magazinul CreaShop, un cadou surpriza.

    RăspundețiȘtergere